Veelgestelde vragen

Lees alstublieft onze veelgestelde vragen voordat u ons een e-mail stuurt.

Is er een minimum bestelbedrag?

nee er is geen minimum orderbedrag.

Ik heb geen kvk nummer kan ik dan ook bestellen?

Ja, ook zonder kvk nummer kunt u bij ons bestellen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Dit is afhankelijk van wanneer en welke merken u besteld. Bij standaard verzendkosten streven wij ernaar om uw pakket zo snel mogelijk te versturen.. Voor bepaalde artikelen/merken geldt een aangepaste levertijd (zie https://textielnederland.nl/levertijden) uw order wordt pas verstuurd als deze compleet is.

Ontvang ik een factuur?

Ja, u ontvangt altijd een factuur.

Ik woon niet in Nederland, kan ik ook bestellen?

Ja, ook klanten die niet in Nederland wonen kunnen bij ons bestellen.

Retourneren

Retourneren is alleen mogelijk als u voldoet aan de eisen die staan in onze algemene voorwaarden.
U dient hiervoor het herroepingsformulier in te vullen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

U vindt deze onderaan de home pagina.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt contact opnemen d.m.v. het contact formulier. Indien uw vraag over een reeds gedane bestelling gaat kunnen wij uw vraag niet beantwoorden als er geen ordernummer vermeld is! Vragen worden niet via Facebook of andere manieren dan e-mail beantwoord. Wij beantwoorden uw vraag binnen 3 werkdagen.

Stuur ons een e-mail

Heeft u een vraag over een bestelling dan kunnen wij alleen helpen
als u een ordernummer vermeld.
Wij doen ons best om u binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
LET OP: mailt u vanaf een hotmail of g-mail account dan is er een kans dat onze mail in uw spam box komt.
Wij werken van maandag t/m donderdag!